26 Οκτ 2008

Δικαστές και Παραδικαστές

Ζούμε πρωτοφανείς στιγμές παραδικαστικών και δικαστικών δρώμενων.

Ο Ευριπίδης από Σαλαμίνα είχε πει πως ο μοναδικός *τρόπος να κάνει κανείς τα πλήθη να δουν την ομορφιά της δικαιοσύνης είναι να τους διδάξει με απλούς τρόπους τις συνέπειες της αδικίας*.

Χιλιάδες υποθέσεις στοιβαγμένες στα δικαστήρια, δεν τελεσιδικούν, από τη μια οι απεργίες των δικηγόρων, από την άλλη οι χρονοβόρες και ψυχοφθόρες αναβολές και τέλος το αυξημένο κόστος απονομής της.

Και σα να μην έφθαναν όλα αυτά έχουμε καιτη μη τήρηση των δικαστικών αποφάσεων.

Τώρα έχουμε και την μόδα των παραδικαστών, επίορκοι να υπηρετούν εξουσίες θρησκευτικού τύπου κάτω από το λάβαρο της ευσέβειας...

Δύσμοιρη Ελλάδα, δύσμοιρη δικαιοσύνη....

*Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σχίζεται από τα βαριά και μεγάλα* είπε ο Σόλωνας το 640 π.χ.

Και καταλήγουμε στη θλιβερή διαπίστωση ότι Νοσεί η Δημοκρατία.

Διότι η δικαιοσύνη μένει, να υπηρετεί τους οικονομικά και πολιτικά ισχυρούς του Δήμου κάνοντας διάκριση έναντι των άλλων πολιτών.

Έτσι όλο σύστημα της μη απονομής, αποσκοπεί στην πολιτική προσπάθεια του συστήματος να απωθήσει τον πολίτη από το δικονομικό σύστημα απαξιώνοντας τον ιερό θεσμό της δικαιοσύνης.

Και λέω πολιτική προσπάθεια διότι όλα τα προβλήματα με τις λύσεις τους άπτονται της πολιτικής και των ενάρετων πολιτικών της.

Μήνυση και αγωγή από Ρουσόπουλο κατά ALPHA

Πόλεμο κατά του τέως υπουργού τύπου Θ. Ρουσόπουλου από το σύνολο του δημοσιογραφικού και πολιτικού κόσμου για την μήνυση και την αγωγή που σκοπεύει να καταθέσει στην δικαιοσύνη και αφορά την συκοφαντική δυσφήμηση του, από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA και τριών δημοσιογράφων του.
Οι δημοσιογράφοι τον κατηγόρησαν για προσπάθεια φίμωσης της ενημέρωσης ενώ οι πολιτικοί του αντίπαλοι, για αήθη συμπεριφορά που έχει ως προστασία την βουλευτική του ασυλία.

Ο Δημόκριτος από Άβδηρα είχε πει ότι *ο ενάρετος άνθρωπος δεν πρέπει να υπολογίζει τους φαύλους που τον κατηγορούν*.  Είπε επίσης ότι *ούτε ο καλός λόγος σκεπάζει την κακή πράξη, ούτε η καλή πράξη βλάπτεται από τους κακούς λόγους*.

Από την άλλη μεριά ο Πυθαγόρας από Σάμο είχε πει *Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτα πρόκειται να σε κακολογήσουν. Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος*.

Τέλος έρχεται ο Πλάτωνας από Αθήνα που λέει: *Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε πολύ για το τιθα πει για μας ο κόσμος, αλλά τι θα πει εκείνος που ξέρει καλά για τα δίκαια και άδικα (ο Ένας)δηλαδή και αυτή είναι η αλήθεια (κοινώς η δικαιοσύνη ή ο Θεός)*.

Η γνώμη μου είναι ότι εφόσον αισθάνεται αδικία και μειώνεται η προσωπικότητά του οφείλει να υπερασπισθεί τον εαυτό του όπως ο οιονδήποτε Έλληνας πολίτης ή μήπως έχω άδικο;

Άδικο σε τι; Στο γεγονός ότι ο καθένας μας κατά το πως αυτός αντιλαμβάνεται υπερασπίζεται τον εαυτό του από τη συκοφαντία. Είτε επιλέγοντας τη δικαστική μάχη είτε επιλέγοντας την αδιαφορία και την περιφρόνηση των κατηγόρων.

Πρέπει να δεχθούμε ότι όποιον από τους παραπάνω δρόμους και αν ακολουθήουμε για τους κρίνοντες, αυτοί θα κριθούν ή αν θέλετε καλύτερα αυτοί πρέπει να κρίνονται.....

24 Οκτ 2008

Ζούγκλα: Δημοσιογράφοι Εξαπτέρυγα....το σχόλιο του προέδρου του Λαός

Δύσμοιρη Ελληνική Δημοκρατία.

Σαθρή και η 4η εξουσία. Τύπος και διαπλοκή με την Πολιτική. Μια σχέση γνωστή για το Λαό και άγνωστη για τους Κυβερνώντες που φωνάζουν πανταχόθεν για την ανεξαρτησία των θεσμών......

*Εξαπτέρυγα* δηλαδή, φερέφωνα της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας κάποιοι Δημοσιογράφοι και κάποια επιτελεία ΜΜΕ, κατήγγειλε από το βήμα της Βουλής και από την εκπομπή του Τριανταφυλόπουλου ο πρόεδρος του Λαός Γιώργος Καρατζαφέρης.

Όλοι γνωρίζαμε ότι οι δημοσιογράφοι ήταν και είναι το αυτί της εξουσίας οποιαδήποτε και αν αυτή είναι.

Επίσης έχω την άποψη ότι οι δημοσιογράφοι με την εξουσία είναι όπως το μαρτυριάρικο παιδί με την μάνα του.

Υ.Γ.: *Οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι κατά ένα περίεργο τρόπο εξαρτώνται ο ένας απ' τον άλλο και μισούν ο ένας τον άλλο* . (Α. Μπέρνετ) .

Υ.Γ.2: *Είμαστε καραγκιόζηδες όλοι οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου. Είμαστε εγκλωβισμένοι στο σύστημα της διαπλοκής* . (Μ. Κεφαλογιάννης, υπουργός) .

Τελειώνοντας τον σχολιασμό μου και μετά από την εκπομπή του Τριανταφυλόπουλου διαπίστωσα ότι όπως οι αρχαιολόγοι λεηλατούν τους τάφους στο όνομα της γνώσης, οι δημοσιογράφοι γεηλατούν την αλήθεια στο όνομα της διαφήμισης ή μήπως έχω άδικο;

*Είναι μισητός εκείνος ίδια με τις πύλες του Άδη , ο οποίος αναγκαζόμενος από τη φτώχεια αναγγέλλει ψεύτικες ειδήσεις* . (Όμηρος από Μ. Ασία το 850 π.χ.) . Πόσα ήξερες και μας δίδαξες..........

22 Οκτ 2008

Προανακριτική ή εξεταστική;

Τι θα μπορούσε κάποιος να πει για την αλήθεια;

Ο γνωστός δημοσιογράφος Χατζηνικολάου είπε στο Alter ότι *η αλήθεια δεν παραγράφεται*

Το μόνο βέβαιο που έχω να πω είναι ότι αυτή δεν αποφεύγεται.

Ήταν του προϊγούμενου ή του τωρινού κόμματος το *λάθος* της εσκεμμένης εξυπηρέτησης συμφερόντων εις βάρος του δημοσίου. Το σίγουρο είναι ότι από τότε που το κράτος σκέπασε την εκκλησία υπό την προστασία της (συνταγματικά) πολλά γίνονταν και γίνονται στο όνομα της εξυπηρέτησης των εξουσιών. Θέλεις μια μετάθεση από έναν αρχιμανδρίτη ή επίσκοπο; μια διεκόλυνση σε μια υπηρεσία, την εφορία λόγου χάρη και τόσα άλλα.

Το βέβαιο είναι ότι στα μάτια του Λαού ξεγυμνώθηκε το *ηθικόν* . Την μια με τους ομοφυλόφυλους δεσπότες την άλλη με τις αρπακτές των παπάδων δεν εξαιρούνται φυσικά οι παιδόφιλοι πνευματικοί. Μα θα μου πείτε μόνο σε αυτούς συναντάμε αυτά τα σαθρά φαινόμενα;

Όχι όλη η κοινωνία είναι σαθρή, από τον δάσκαλο μέχρι τον στρατιωτικό. Η πνευματικότητα όμως είναι η ύψιστη πάντων και αυτό γιατί ο άνθρωπος αφήνει σε άλλο άνθρωπο να διαχειριστεί την σωτηρία της ψυχής

Προανακριτική λοιπόν ή Εξεταστική;

Έχω την αίσθηση ότι επειδή κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει θα βρεθεί η φόρμουλα της επικάλυψη, της χρυσής τομής κοινώς του κουκουλώματος από τους εξουσιαστές.

Το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει όμορφος τρόπος να πεις άσχημα πράγματα .

Η αλήθεια αργεί να φανεί στις αίθουσες των δικαστηρίων .

Η αλήθεια κρύβεται πιο εύκολα μεταξύ δικηγόρων στα δικαστήρια .

Μερικές φορές την αλήθεια την βλέπουν πολλοί εκτός των δικαστών.

Η αλήθεια ή ο Λόγος διαβρώνεται μέσω ειδώλων λόγω των αισθήσεων . (Δείκτης) .

17 Οκτ 2008

Ζούγκλα: Video χειρουργείου του Ερυθρού Σταυρού στο Διαδίκτυο

Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό τράβηξαν Video και χλεύαζαν ναρκωμένο ασθενή με ιδιαιτερότητα και πιθανά οι ίδιοι το διέθεσαν στο διαδίκτυο.
Ο πρόεδρος του Νοσοκομείου καταδίκασε τις πράξεις, δήλωσε δε αίσχος, ντροπή και λύπη για τη συμπεριφορά των συναδέλφων του ενώ επέρριψε ευθύνες για την αήθη συμπεριφορά στις οικογένειες τους.

Για να θυμηθούμε τι είχε πει ο Ιπποκράτης ο Κείος στον περιβόητο όρκο του:

*Α Δ΄ΑΝ ΕΝ ΘΕΡΑΠΕΙΗ Ή ΙΔΩ Ή ΑΚΟΥΣΩ Ή ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΘΕΡΑΠΕΙΗΣ ΚΑΤΑ ΒΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Α ΜΗ ΧΡΗ ΠΟΤΕ ΕΚΛΑΛΕΕΣΘΑΙ ΕΞΩ , ΣΙΓΗΣΟΜΑΙ ΑΡΡΗΤΑ ΗΓΕΥΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ . ΟΡΚΟΝ ΜΕΝ ΟΥΝ ΜΟΙ ΤΟΝΔΕ ΕΠΙΤΕΛΕΑ ΠΟΙΕΟΝΤΙ ΚΑΙ ΜΗ ΞΥΓΧΕΟΝΤΙ , ΕΙΗ ΕΠΑΡΑΥΣΘΑΙ ΚΑΙ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ , ΔΟΞΑΖΟΜΕΝΩ ΠΑΡΑ ΠΑΣΙΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣΙΝ ΕΣ ΤΟΝ ΑΕΙ ΧΡΟΝΟΝ...*

Δηλαδή: Και όσα δω ή ακούσω κατά τη διάρκεια της θεραπείας ή και έξω από αυτή για τη ζωή κάποιου ανθρώπου , θα τα κρατήσω μυστικά και δεν πρόκειται ποτέ να τα φανερώσω σε κάποιον και γενικά τον όρκο θα τον τηρώ πάντα....

Οι γιατροί ορκίστηκαν σε αυτόν το ιερό όρκο και έπρεπε να τον τιμήσουν. Όταν ένας άνθρωπος εμπιστεύεται τη ζωή του σε αυτούς εμπιστεύεται και την αξιοπρέπειά του!

Να γιατί είναι αισχρό.

Επιπλέον ο Θαλής ο Μιλήσιος είχε πει:
*ΚΑΚΟΠΡΑΓΟΥΝΤΑ ΜΗ ΟΝΕΙΔΗΖΕΙΝ* . Δελφικό Παράγγελμα . Μην περιγελάς τον δυστυχή .

Ο Χίλων τον 6ος αι. π.χ. από Σπάρτη είπε:
*ΤΩ ΔΥΣΤΥΧΟΥΝΤΙ ΜΗ ΕΠΙΓΕΛΑ* . Δελφικό Παράγγελμα . Τον δυστυχούντα μην κοροϊδεύεις .

*Η συμφορά όμοια συχνοκαθίζει , πότε στον ένα , πότε στον άλλο* . (Αισχύλος από Ελευσίνα , 525 - 456 π.χ.) .

*ΜΗΔΕΝΙ ΣΥΜΦΟΡΑΝ ΟΝΕΙΔΙΣΗΣ . ΚΑΙ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟΝ* (Ισοκράτης) . Κανενός τη συμφορά μην εξευτελίσεις γιατί η τύχη είναι κοινή για όλους και άγνωστο το μέλλον .

Σχολιάζοντας σας λέω τα εξής:

Γιατί υπάρχει το αξίωμα της Διαφορετικότητας

Διότι :

Τίποτα δεν είναι όμοιο στην φύση .

Τα πάντα έχουν διαφορετικό ρόλο και τα πάντα αλληλοεξαρτούνται μεταξύ τους .

Όλα στο σύνολο τους συνθέτουν την αρμονία .

Υ.Γ. : Δείτε το ουράνιο τόξο (διάθλαση) που συνθέτει στο σύνολο του το λευκό φως .

Αρμονία : Αγάπη + Δικαιοσύνη + Ελευθερία = ΑΔΕ .

Άνθρωπος: Φιλία (αγάπη) + Δίκαιο + Δημοκρατία = ΦίΔΔη.

Εξάλλου ο Δημιουργός τα πάντα (όντα ή μη) κατασκευάζει για άλλο Λόγο και Σκοπό . (Δείκτης) .

Υ.Γ. : *Αγαπάει η φύση τα αντίθετα και με αυτά όχι με τα όμοια δημιουργεί συμφωνία , έτσι γίνεται και ενώνει λ.χ. το αρσενικό με το θηλυκό και πραγματώνει την πρώτη ομόνοια με την ένωση των αντιθέτων και όχι των όμοιων...... (αρχή δυϊσμού - διαφορετικότητας)* . (Ηράκλειτος από Έφεσο) .

Y.Γ.2 : Μάθε άνθρωπε: Οι απειροελάχιστες διαφορές κάνουν την διαφορά στον κόσμο....Όλα είναι ίδια με διαφορετικό τρόπο κατασκευής.....(Δείκτης) .

Υ.Γ.3: Ο κάθε άνθρωπος είναι σαν γράμμα του αλφαβήτου: για να σχηματίζει μια λέξη, πρέπει να ενώνετε με άλλα γράμματα. (Ι. Μάντελσταμ) .

Υ.Γ.4: *Η σοφία των θεών το έθεσε έτσι ώστε ο άνθρωπος να έχει την ανάγκη των συνανθρώπων του* . (Θεόκριτος) .

Υ.Γ.5: *Η φύση είναι πιο σοφή από εμάς , για αυτό πρέπει να διατηρήσουμε την ποικιλία των γονιδίων , που έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν διαφορετικές φυλές , διαφορετικές ιδιοσυγκρασίες , διαφορετικοί πολιτισμοί και διαφορετικές κοινωνίες . Μόνο χάρη στη διαφορετικότητα η ανθρωπότητα επέζησε τόσα χρόνια σε αυτό τον πλανήτη* . (Έρικ Βίσχαους , Νόμπελ Ιατρικής 1995) .

Y.Γ.6: Από την ομοφυλοφιλία δεν κινδυνεύει η Δημοκρατία παρά μόνο η θρησκεία . (Δείκτης) .

Υ.Γ.7: «Όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί. Και θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να παραμείνουν έτσι.
Σε κάθε άνθρωπο έχουν δοθεί δύο ποιότητες: η δύναμη και το ταλέντο. Η δύναμη τον οδηγεί να συναντήσει το πεπρωμένο του, το ταλέντο του τον υποχρεώνει να μοιραστεί με τους άλλους τα καλά του στοιχεία. Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει πότε να χρησιμοποιεί το ένα και πότε το άλλο.
Σε κάθε άνθρωπο έχει δοθεί μια αρετή: η ικανότητα να επιλέγει. Για όποιον δεν χρησιμοποιεί αυτή την αρετή, μετατρέπεται σε κατάρα - και οι άλλοι θα επιλέγουν πάντα για λογαριασμό του.
Κάθε άνθρωπος έχει τον Προσωπικό του Μύθο να υλοποιήσει και αυτός είναι ο λόγος που έρχεται στον κόσμο. Ο Προσωπικός Μύθος εκδηλώνεται στον ενθουσιασμό του για όσα κάνει.
Κάθε άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει δύο γλώσσες: τη γλώσσα της κοινωνίας και την γλώσσα των οιωνών. Η πρώτη εξυπηρετεί την επικοινωνία με τους άλλους. Η δεύτερη χρησιμοποιείται για να εξηγεί τα μηνύματα από τον Θεό.
Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να αναζητά την απόλαυση - αυτό δηλαδή που δίνει σ' εκείνον χαρά και όχι κατ' ανάγκη στους άλλους.
Κάθε άνθρωπος πρέπει να διατηρεί ζωντανή μέσα του την ιερή φλόγα της τρέλας. Και πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κανονικός άνθρωπος.
Τα μόνα σφάλματα που θεωρούνται σοβαρά είναι τα εξής: να μη σέβεσαι τα δικαιώματα του άλλου, να παραλύεις από τον φόβο, να αισθάνεσαι ένοχος, να νομίζεις ότι δεν αξίζεις ό,τι καλό και κακό σου συμβαίνει στη ζωή και να είσαι δειλός. Να αγαπούμε τους εχθρούς μας, αλλά να μην κάνουμε συμμαχίες μαζί τους. Βρίσκονται στον δρόμο μας για να δοκιμάσουν το σπαθί μας και αξίζουν τον σεβασμό της μάχης μας. Εμείς να διαλέγουμε τους εχθρούς μας και όχι αντίστροφα.
Όλες οι θρησκείες οδηγούν στον ίδιο Θεό και όλες αξίζουν τον ίδιο σεβασμό.
Ό,τι κάνουμε στο παρόν επηρεάζει το μέλλον ως συνέπεια και το παρελθόν ως λύτρωση». (Πάολο Κοέλο) .

Τέλος για όλους τους συμμετέχοντες στο αήθες αυτό περιστατικό έχω να πω:

*ΑΤΥΧΙΑΝ ΜΗ ΟΝΕΙΔΥΖΕΙΝ , ΝΕΜΕΣΙΣ ΑΙΔΟΥΜΕΝΟΝ* . Την ατυχία δεν πρέπει να την κοροϊδεύουμε φοβούμενοι την νέμεση (οργή του Θεού) . (Πιττακός από Μυτιλήνη) .

Και να περιμένουν συνέχεια με μηνύσεις και αγωγές από τον δυστυχή ατυχούντα.

16 Οκτ 2008

Θωρακισμένη η Ελληνική Οικονομία από την Παγκόσμια Κρίση...

Δεν είναι απορίας άξιο που ο Έλληνας μετά τον καταποντισμό που βίωσε στο Ελληνικό Χρηματιστήριο το 2003, δεν συνέχισε να επενδύει σε αυτό με αποτέλεσμα σήμερα να μην έχει υποστεί τις συνέπειες της Νέας Παγκόσμιας Κρίσης;

Πως έτυχε και προφυλάχθηκαν τα Ασφαλιστικά Ταμεία από τα Δομημένα Ομόλογα με τη γνωστή ιστορία που συνέβηκε πριν ξεσπάσει η χρηματοοικονομική κρίση και έγκαιρα θωρακίστηκαν με άλλες ασφαλέστερες μορφές επενδύσεων;

Ο Έλληνας εφαρμόζοντας *ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ* προφυλάχθηκε!

Σαν κάποιος Νους να τον προφύλαξε από τη λαίλαπα της καταστροφής!

Να είναι ο Θεός των Ελλήνων;

Να είναι η αρχαιοελληνική σκέψη που προφυλάσσει τους Έλληνες;

Να είναι η περιβόητη Ομάδα Ε με κάποιους από αυτούς να κρατούν τα ινία της ταλαίπωρης αυτής χώρας;


Ότι και να συμβαίνει η Ελληνική Οικονομία που πάντοτε βρισκόταν δεκαετίες πίσω από τις λοιπές Ευρωπαϊκές με πεπαλαιωμένες και συντηρητικές πρακτικές τώρα επιπλέει σαν σωσίβιο στην ταραγμένη θάλασσα.....