7 Οκτ 2008

Πανικός με πτώση στα χρηματιστήρια του Κόσμου

O Χριστός είπε κάποτε την παρακάτω παραβολή :
*Μια χρονιά όλα τα χωράφια κάποιου πλουσίου του έδωσαν πολλούς καρπούς . Γι΄αυτό με αγωνία σκεφτόταν  που να τους βάλει . Στο τέλος αποφάσισε : Θα γκρεμίσω τις αποθήκες ΜΟΥ και θα φτιάξω πιο μεγάλες . Θα βάλω εκεί την σοδειά ΜΟΥ και τα αγαθά ΜΟΥ και θα πω στον εαυτό ΜΟΥ : Ψυχή ΜΟΥ έχεις πολλά αγαθά . Θα τρως , θα πίνεις και θα διασκεδάζεις για πολλά χρόνια . Τότε του είπε ο Θεός :
Ανόητε , αυτή τη νύκτα φεύγεις από την ζωή . Αυτά λοιπόν που ετοίμασες σε ποιόν θα ανήκουν* ;

*Τα γυμνά κόκαλα πείθουν όσους τα βλέπουν ότι τίποτε από τα γήινα δεν είναι δικό μας* . (Γρηγόριος ο Θεολόγος) .

Ο Θεός έπλασε τον κόσμο και είπε *Όποιος έχει μυαλό ας πορεύεται*.

..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... .....

Πανικός ο χειρότερος σύμβουλος .

Μην ακολουθούμε τον όχλο . Να κρίνουμε με το λογικό μας και να παραμένουμε πιστοί σε αυτό . Γιατί ο όχλος είναι κακός σύμβουλος .

Άλλο όχλος (κοινή γνώμη) άλλο κοινή Λογική . Ο όχλος είναι το ακάθαρτο νερό η κοινή Λογική είναι το νερό της πηγής .

Η διαφορά μεταξύ του όχλου με της κοινής Λογικής είναι το φιλτράρισμα που κάνει ο νους τους .

Παντού τα πάντα και τα πάντα στον χρόνο τους εξαιτίας του ότι , οπουδήποτε το οτιδήποτε .

Η εξέλιξη έρχεται από την σύνθεση και την μετατροπή .

Μην προσπαθήσεις να περάσεις την γέφυρα πριν φτάσεις . (Βλέποντας και πράττοντας) . (Δείκτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: