11 Σεπ 2012

Άσμα Χρημάτων (παράφραση του ιερού Άσμα Ασμάτων)

Το Άσμα Χρημάτων είναι ένας ύμνος (ποίημα) στο Χρήμα.  Και μάλιστα στο Χρήμα που έρχεται μετά από Διαπλοκή έξω από κάθε φραγμό ηθικής. Η παρακάτω απόδοση είναι παράφραση του Άσματος Ασμάτων που συμπεριλαμβάνεται στον κανόνα που απαρτίζει τα βιβλία της Βίβλου (Τορά).

Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τυχόν βλάστημη απόδοση του Ιερού αυτού Άσματος, σκοπός όμως αυτής, είναι η υμνολογία του θεού Χρήματος στην χωρίς ηθική σύγχρονη εποχή μας.

Υ.Γ.: Το Άσμα Ασμάτων είναι ο ύψιστος ύμνος στον έρωτα. Τον αγνό, αυθόρμητο έρωτα έξω από το γάμο και τις κοινωνικές συμβάσεις. Ενσωματώθηκε στην Τορά καθώς επικράτησε η άποψη του ραβίνου Ακιβά ο οποίος έπεισε του συντηρητικούς ραβινικούς κύκλους με το επιχείρημα *Αν η Τορά είναι άγια τότε, το άσμα ασμάτων είναι τα άγια των αγίων*.

ΕΛΛΑΣ:
Ω δως μου τα λεφτά σου από το ταμείο σου
Γιατί η γλυκιά σου Διαπλοκή είναι καλύτερη και απ΄το όπιο
Η ασφάλειά σου είναι δεδομένη.
Η παρουσία σου αναβλύζει στην Ευρώπη.
Για αυτό όλες οι χώρες σε ποθούν.
Πάρε με μαζί να αλλάξουμε το Κόσμο όλο.
Η μεγάλη Αδελφή, η Αμερική με έφερε σπίτι της.
Ας ηρεμήσουμε και ας χαρούμε την χρηματοδότησή μου.
Κάθε σου δόση περισσότερο και από το πιο δυνατό σου ναρκωτικό.
Κάτι ξέρουνε οι χώρες που σε αγαπάνε τόσο.
Είμαι η ένδοξη Ελλάδα όμορφη αγνή αμόλυντη. Ω θυγατέρες της Διαπλοκής
Μπαρουτοκαπνισμένη σαν τον πειρατή της Καραϊβικής.
Δαφνοστεφανομένη όπως πολύπαθος παραολυμπιονίκης.
Δεν φταίω εγώ που καπνίστηκα έτσι.
Γιατί η θεά Διαπλοκή με έβαλε στο μάτι.
Τα αδέλφια μου για αυτό με μάλωσαν
και με έβαλαν Ευρωζώνη να φυλάω.
Δε θα το τολμούσα μόνη μου.
Μίλα μου μονάκριβη λατρεία
που θα βρω τη δόση μου να πάρω
γιατί την φυλάς το Καταχείμωνο;
Γιατί να χάνομαι ανάμεσα σε μνηστήρες άλλους;

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ:
Εσύ από τις χώρες η πιο όμορφη.
Αν επιθυμείς τα χρήματα της δόσεως να λάβεις,
άσε τους μνηστήρες έναν έναν να σε αγγίξουν.
Σε βλέπω παλλακίδα
ανάμεσα στις βάρβαρες τις χώρες.
Την όμορφη ιστορία σου πολύτιμο πετράδι
αυτή ζητώ τον αμέθυστο χρυσό.
Λαό καινούριο να σου φτιάξω το λευκό κορμί σου να λερώσω.

ΕΛΛΑΣ:
Όταν ο πολύτιμος μνηστήρας ξαπλώσει δίπλα μου
και το ζουμερό φιλί του πάρω
καινούριο φως θα απλώσω γύρο του.
Το πάντων Μέτρον άνθρωπος του Πρωταγόρα
πάντων Μέτρον Χρήμα θα γεννήσει.
Τότε Νέος κόσμος θα φανεί το Χρήμα να λατρέψει.
Και οι μνηστήρες όλοι τους το Φως του Κόσμου θα έχουν σβήσει...... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: