8 Ιαν 2009

Προσευχή

*Μακάρι , να μην είμαι εχθρός κανενός και μακάρι να είμαι φίλος του αιώνιου και του μόνιμου . Μακάρι , να μην καυγαδίσω ποτέ με τους προσφιλείς μου .

Και αν γίνει αυτό , μακάρι να συμφιλιωθώ σύντομα μαζί τους.
Μακάρι να μην θέλω το κακό κανενός . Εάν κάποιος θέλει το δικό μου κακό , μακάρι , να ξεφύγω σώος και χωρίς να χρειαστεί να τον πληγώσω.

Μακάρι , να αγαπώ , να επιθυμώ και να επιτυγχάνω μόνο ό,τι είναι καλό .

Μακάρι , να εύχομαι να ευτυχούν όλοι και να μη ζηλεύω κανέναν .

Μακάρι , να μη χαρώ ποτέ για τη δυστυχία κάποιου που με έβλαψε . Όταν είπα η έκανα κάτι κακό μακάρι να μην περιμένω να με επιπλήξουν οι άλλοι , αλλά πάντα να επιπλήττω τον εαυτό μου ώσπου να επανορθώσω .

Μακάρι να μην κερδίσω νίκη που να βλάπτει είτε εμένα είτε τον αντίπαλό μου .

Μακάρι να συμφιλιώνω φίλους που βρέθηκαν σε διαμάχη .

Μακάρι , όσο μου είναι αυτό δυνατό , να δίνω κάθε απαιτούμενη βοήθεια στους φίλους μου και σε όλους όσους τη χρειάζονται .

Μακάρι , να μην εγκαταλείψω κανέναν φίλο που κινδυνεύει . Όταν επισκέπτομαι όσους υποφέρουν είθε να είμαι σε θέση με ευγενικά και θεραπευτικά λόγια να απαλύνω τον πόνο τους .

Μακάρι να σέβομαι τον εαυτό μου .

Μακάρι , να κρατώ δαμασμένο εκείνο που μαίνεται μέσα μου .

Μακάρι , να συνηθίσω να είμαι ευγενής και ποτέ να μην νευριάζω με τους ανθρώπους λόγω των περιστάσεων .

Μακάρι , ποτέ να μη σχολιάζω ποιος είναι κακός και τι κακά πράγματα έχει κάνει , παρά να γνωρίζω καλούς ανθρώπους και να ακολουθώ τα βήματά τους* .

Δεν υπάρχουν σχόλια: