19 Δεκ 2008

Πολιτεία και Πολίτες

Ακούμε συνέχεια από τους Έλληνες. Η πολίτεία φταίει. Η πολιτεία πρέπει να επιληφθεί του προβλήματος. Η πολιτεία πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία. Απουσιάζει η πολιτεία.

Αναρωτιέμαι σαν νεοέλληνας. Οι πολίτες μιας πολιτείας, τι πρέπει να κάνουν για την πολιτεία; ή καλύτερα τι δεν πρέπει να κάνουν για μια πολιτεία;

Κύριοι και κυρίες τις Ελληνικής Δημοκρατίας θρέμμα, των ευγενών φιλοσόφων της αρχαίας κλασικής γραμματείας και παιδείας που με τόση υπερηφάνια παινεύομαστε πρέπει να σας θυμίσω ότι την πολιτεία και τους πολιτικούς εμείς τους ορίζουμε.

*Το έργο των πολιτών είναι η κοινωνία της πολιτείας* είχε πει ο Αριστοτέλης.

Γιατί, αντί να επιρρίπτουμε τις ευθύνες στην πολιτεία δεν αναλαμβάνουμε τις δικές μας;

Ποιές είναι αυτές;

Να κάνουμε πράξη τις αρετές που μας δίδαξαν οι προγόνοι μας στα περί της Πολιτείας θέματα. Ξεκινάμε με το πρώτο:

*ΝΟΜΩ ΠΕΙΘΟΥ* . Να πειθαρχούμε στο Νόμο ή να είμαστε νομοταγείς. (Δελφικό Παράγγελμα)

Το δεύτερο:

*ΠΑΤΡΙΣ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ* . (Πλάτωνας από Αθήνα) . Η πατρίδα πρέπει να βρίσκεται στην καλύτερη μοίρα (θέση) .

*Το άτομο δεν ανήκει στον εαυτό του αλλά στο κοινωνικό σύνολο και ότι ανήκει στο άτομο και αυτό ανήκει στο σύνολο* . (Πλάτωνας) .

Τρίτο:

*Είναι κόσμιο να υποτασσόμαστε στον νόμο , στον άρχοντα και στον σοφότερο* . (Δημόκριτος από Άβδηρα) .

*Δεν είμαι Αθηναίος, ούτε Έλληνας πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου* . (Σωκράτης) .

Τέταρτο:

*ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΜΑΘΩΝ ΑΡΧΕΙΝ ΕΠΙΣΤΗΣΗ* (Σόλωνας από Αθήνα) . δηλαδή για να μάθεις να διοικείς πρέπει να μάθεις πρώτα να διοικείσαι ή ανάλαβε εξουσία αφού μάθεις πρώτα να εξουσιάζεσαι .

Ας αναλογισθούμε όλοι μας, χωρίς εγωισμό προκατάληψη και με καθάρια Νόηση το ρόλο μας, εμείς οι κατέχοντες και βολεμένοι απέναντι στα παιδιά μας, την Νέα Γενιά των Ελλήνων, τις αρετές που πρέπει πρώτα εμείς οι γονείς να διδάξουμε και έπειτα με την σειρά τους να ακολουθήσουν οι δάσκαλοι.

Πολιτεία, δίχως τις ψυχές των νέων νεκρά εστί. Ας προσέξουμε τι ψυχές τους και ας γίνουμε το φωτεινό τους παράδειγμα εμείς οι παλαιότεροι με την αρετή μας......

Περί Παραδείγματος

Περί Αρετής

18 Δεκ 2008

Aποκατάσταση της εμπιστοσύνης στους δημοκρατικούς θεσμούς

Ο θλιβερός φόνος του 15χρονου μαθητή από έναν παρανομούντα «ειδικό φρουρό», ο οποίος πρέπει να τιμωρηθεί με όλη την αυστηρότητα που προβλέπουν οι νόμοι, έγινε η πιστολιά που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου. Η κακοδιαχείριση, οι ιδεολογικές αυταπάτες, οι αμέλειες της μεταπολίτευσης συμπυκνώθηκαν σ’ ένα τερατώδες πραγματικό Συμβάν καταστροφής και αδιέξοδου. Δυναμικές μειοψηφίες βιαιοπραγούντων αναρχικών χρόνια τώρα καταλαμβάνουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, λεηλατούν μαγαζιά και τράπεζες και καταστρέφουν την ιδιοκτησία των πολιτών. Δρουν μέχρι σήμερα με την ανοχή «τρομαγμένων» κυβερνήσεων και με το «χάιδεμα» ορισμένων πολιτικών κομμάτων, διανοούμενων και μέσων μαζικής ενημέρωσης. Τώρα κατάφεραν να μεταδώσουν έναν μηδενιστικό Λόγο σε μια νεολαία απογοητευμένη και ανερμάτιστη, που κατέχεται από άγχος εμπρός σ’ ένα αβέβαιο μέλλον, καθώς και σ’ ένα ακαδημαϊκό προλεταριάτο, που απελπισμένο τείνει σε ακραίες, μανιχαϊκές ιδεολογίες. Η Ελλάδα είναι ο «ασθενής κρίκος» της Ευρωπαϊκής Ενωσης και παραπαίει εμπρός στην ακυβερνησία, στην ιδιοτέλεια, στην αβουλία, και στη μετριότητα όλων των κομμάτων. Η Δημοκρατία, για να επιβιώσει, πρέπει να βρει εκ νέου τον εαυτό της, δείχνοντας μηδενική ανοχή σε κάθε τρομοκρατία, σε κάθε πράξη ακραίας αναρχικής ή αστυνομικής βίας. Οι κάθε είδους αναρχικοί είναι οι απόστολοι του μηδενισμού, του φθόνου και της μνησικακίας και καταστρέφουν τις αξίες του πολιτισμού. Ζούμε μια στιγμή του κενού, στου οποίου τη δημιουργία έχουν συμβάλει μια ανεύθυνη πολιτική ηγεσία και μια υπνώτουσα κοινωνία πολιτών.

Αυτό που λείπει είναι η ανάγκη να υπάρξουν δημοκρατικοί άνθρωποι και δημοκρατικοί θεσμοί με κύρος, που να μπορέσουν να εμπνεύσουν με λόγια και με έργα εμπιστοσύνη στους πολίτες και στη νεολαία. Μόνον ένα δημοκρατικό κράτος μπορεί να βοηθήσει τους πολίτες να καταλάβουν, ότι η εγχώρια και η διεθνής οικονομική κρίση, απαιτούν από όλους θυσίες, κατανεμημένες με δίκαιο τρόπο. Η πολιτική τάξη στην Ελλάδα θα πρέπει να πάψει να προκαλεί, τα πολιτικά κόμματα να μάθουν στις δύσκολες καταστάσεις όπως η τωρινή, να συγκλίνουν και να ομονοούν, ενώ η πνευματική ηγεσία του τόπου, της εκκλησιαστικής συμπεριλαμβανομένης, ν’ αντιληφθούν ότι φέρουν ευθύνες και μάλιστα μεγάλες.

Η χώρα έχει σήμερα μια καταχρεωμένη, παρασιτική οικονομία, μία ανορθολογική τερατώδη κρατική γραφειοκρατία, σε μεγάλο βαθμό αναξιόπιστους θεσμούς, έναν πληθυσμό που έχει συνηθίσει να ζει πέραν από τις δυνατότητές του, τα περιμένει όλα από έναν πελατειακό κρατισμό, και χαρακτηρίζεται από εθνική εσωστρέφεια και ξενοφοβία. Παραπέρα, η παιδεία κλυδωνίζεται και παραπαίει σε όλες τις βαθμίδες, ενώ συνήθως οι νέοι δεν μαθαίνουν ούτε από τους γονείς ούτε από τους δασκάλους, πού είναι τα όρια των ατομικών επιθυμιών και ποιοι είναι οι κανόνες της κοινωνικής και της οικολογικής συμπεριφοράς. Ετσι θεωρούν ότι «τα πάντα είναι επιτρεπτά και τους ανήκουν».

Ο κίνδυνος έγκειται σήμερα στο ότι λίγοι απελπισμένοι και αδίστακτοι αναρχικοί έδειξαν, ότι μπορούν να χτυπήσουν ατιμώρητα ένα απροστάτευτο και διαλυμένο δημοκρατικό κράτος Δικαίου. Στο αναρχικό σύνθημα «ούτε δικτατορία ούτε δημοκρατία, αλλά αναρχία», που οδηγεί στη βία και στον εμφύλιο πόλεμο, το δημοκρατικό κράτος, τα δημοκρατικά κόμματα και η κοινωνία πολιτών, πρέπει να αντιταχθούν με κάθε τρόπο. Πρέπει ν’ αντιτάξουν το σύνθημα «ούτε δικτατορία ούτε αναρχία – Δημοκρατία» και να δείξουν στην πράξη ότι ο θυμός δεν οδηγεί νομοτελειακά στην καταστροφή αλλά μπορεί να κινητοποιήσει δημιουργικές δυνάμεις της κοινωνίας. Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη πολιτικών θεσμών που τους σέβονται οι πολίτες, προϋποθέτει ότι οι δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις μπορούν με το κύρος τους να στηρίξουν τον σεβασμό και την τήρηση των νόμων. Η αποτελεσματική πάταξη της διαφθοράς και η τιμωρία των ενόχων, από όπου και αν προέρχονται, πρέπει να ξεκινήσει μέσα στους κόλπους του ίδιου του κράτους.

Οι υπογράφοντες πανεπιστημιακοί καθηγητές απευθυνόμαστε σε όλους τους σκεπτόμενους δημοκρατικούς πολίτες, προ πάντων όμως στους συναδέλφους μας, αναγνωρίζοντας πως στη συγκυρία αυτή μας αναλογεί αυξημένο ποσοστό ευθύνης, και τους καλούμε να βρεθούν στην πρωτοπορία της προσπάθειας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στους δημοκρατικούς θεσμούς.

Οι καθηγητές ΑΕΙ Βασιλική Γεωργιάδου, Νίκος Δεμερτζής, Περσεφόνη Ζέρη, Ηλίας Κατσούλης, Θωμάς Κονιαβίτης, Θάνος Λίποβατς, Παντελής Μπασάκος υπογράφουν την παραπάνω ανοιχτή επιστολή.

15 Δεκ 2008

Στους γονείς μου οφείλω το ζην στους δασκάλους μου το...............

Λυπάμαι που θα γίνω δυσάρεστος στους εκπαιδευτικούς της χώρας μου αλλά πραγματικά θλίβομαι για την τακτική της ψευτοκουλτούρας που δίδουν στους μαθητές εκμεταλλευόμενοι την ιερή θέση του διδάσκοντα καθώς επίσης λυπάμαι για την παιδεία και τον πολιτισμό που διδάσκουν στα παιδιά μας.

Ο Μέγας Αλέξανδρος είχε πει *στους γονείς μου οφείλω το ζην στους δασκάλους το ευ ζην*.

Με ποιο τρόπο διδάσκουν το ευ ζην;

Λέγοντας τους να κάνουν κατάληψη για να λύσουν τα προβλήματα της παιδείας;

Ποιοι οι μαθητές;

Εδώ, εσείς οι δάσκαλοι όλων των βαθμίδων με τις απεργίες που κάνατε δεν καταφέρατε να λάβετε τίποτα παρά μόνο χάσατε τους μισθούς σας και λάβατε την δυσαρέσκεια του κόσμου.

Τώρα για να μην χάνετε τους μισθούς σας υποδαυλίζετε και θεριεύετε την επαναστατική εφηβική ιδιοσυγκρασία γιατί;

Η άποψή μου είναι ότι δεν γίνονται οι καταλήψεις για τα δικαιώματα των παιδιών και μια καλύτερη παιδεία ή για ένα λιγότερο αστυνομοκρατούμενο κράτος αλλά για να πληρώνεστε χωρίς να δίδετε γνώση και αρετή.

Έλεος κύριοι της Εκπαιδευτικής Κοινότητας. Το όφελος των παιδιών είναι η μάθηση και όχι η ψευτοεπανάσταση πάνω από τον ατυχή θάνατο ενός εφήβου.

Οι νέοι σίγουρα είναι προβληματισμένοι αλλά πρώτα ο δάσκαλος πρέπει με την σώφρονα στάση του να αποδείξει ότι το έσχατο είναι η κατάληψη και όχι το πρώτο.

Τι μαθαίνετε στα παιδιά μας κύριοι και κυρίες; Αυτοκυριαρχία; Υπομονή;

Ενάρετο βίο;

Αλλά θα σας πω ότι με όποιο δάσκαλο καθίσουν τέτοια γράμματα θα μάθουν. Όπως οι πολιτικοί εκμεταλλεύονται τους κουκουλοφόρους, οι εκπαιδευτικοί εκμεταλλεύονται την εφηβική παρορμητικότητα και την διάθεση για κλείσιμο των σχολείων που έχουν οι μαθητές για να εξυπηρετούν τα μικροσυμφέροντά τους.

Έτσι λοιπόν, βλέπουν το δάσκαλο ράθυμο, επαναστάτη και απείθαρχο, ράθυμα επαναστατικά και απείθαρχα γίνονται τα παιδιά.

Με λίγα λόγια σαθροί δάσκαλοι, σαθρή παιδεία.

Την παιδεία κύριοι και κυρίες την φτιάχνουμε εμείς. Αν η παιδεία μας είναι κακή, για αυτό φταίτε εσείς, που την υπηρετείτε και εμείς οι γονείς που δεν εξηγούμε τα δικαιώματα τις υποχρεώσεις και τα όρια στα παιδιά μας…..

Αγαπητοί γονείς η δυσκολία, είναι ένας από τους καλύτερους δάσκαλους των παιδιών μας. Το να τα δίδουμε όλα, έτοιμα, στα παιδιά μας τα μαθαίνουμε στο εύκολο και όχι τον κοπιώδη δρόμο, αυτό είναι ότι χειρότερο μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά μας.

ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ , όχι φυσικά με ψευτοξεσηκωμούς αλλά με παίδεμα και κοπιώδη προσπάθεια για την απόκτηση της γνώσης που θα τα βοηθήσει στην κρίση και την διάκριση…………οι επαναστάσεις, εξηγήστε στα παιδιά μας, είναι για εμάς τους μεγάλους, που με κόπο τα βγάζουμε τα προς το ζην και όχι για τα παιδιά που ποτέ δεν έχουν δουλέψει σοβαρά στην ζωή τους..............

Για να μην παρεξηγηθώ από τους μαθητές, οφείλω να τονίσω ότι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι είναι οι μαθητές με τα φροντιστήρια (παραπαιδεία) και το άγχος που έχουν. Αλλά παιδιά άλλο ο παραγωγικός ιστός που είναι οι γονείς σας και άλλο η γνώση που είναι το αλέτρι του Νου

Περί Μάθησης

12 Δεκ 2008

Και τα παιδία ξύπνησαν από την Νάρκη και έλαβαν θέση μάχης……κωμικοτραγική ιστορία.

Και όμως συνέβηκε και αυτό. Ξαφνικά διαδόθηκε στο Καστέλι Χανίων ότι θα έρθουν αντιεξουσιαστές από το Ηράκλειο με πούλμαν….!!!!

Και ως γνήσιοι πατριώτες οι γερόντοι όπως και τότε με τους Γερμανούς κατακτητές εβγήκαν να υπερασπισθούν με τις κατσούνες τους την περιουσία τους στην πλατεία της πόλης και τους γύρω δρόμους.

Και όχι μόνο αυτό , αλλά έβγαλαν και τον Δήμαρχο από το συμβούλιο για να λάβει και αυτός τα μέτρα του.

Τι έγινε;

Το γέλιο της αρκούδας από τους νεότερους και τον προβληματισμό από τους σοφότερους. Φυσικά δεν ήρθαν οι κακοί νέοι και εγώ αναρωτιέμαι .

Αθάνατη Ελλάδα. Τι μου λες για Χολιγουντιανές ταινίες;….Εδώ έχουμε τους καλύτερους σκηνοθέτες του κόσμου, καναλάρχες και εξουσιαστές να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους και εμείς οι *ξύπνιοι* να τους κοιτάμε σαν χάνοι από τις Τηλεοράσεις…..με σκοπό να μας απομακρύνουν από τα κύρια σκάνδαλα που είναι η διαφθορά, η ανεργία, η ασεβής διαπλοκή των διαφόρων εξουσιών και ο εκφυλισμός του πολιτικού ήθους των κυβερνώντων κ.α.

Με ένα τσούρμο κατευθυνόμενους κομπάρσους αντιεξουσιαστές να προβοκάρουν την δικαιολογημένη αγανάκτηση του κόσμου από τα σοβαρότατα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν .

Έτσι ώστε με αυτή την σκηνοθεσία, ολίγοι ανόητοι πιτσιρικάδες να παρασύρονται από τους ψευτοαναρχοαυτόνομους και πιστεύουν ότι καίγοντας και καταστρέφοντας κάνουν χαβαλέ και επανάσταση ταυτόχρονα.

Ώστε να στρέψουν την προσοχή του κόσμου πάνω τους, για να δώσουν άλλοθι στους κυβερνώντες να λάβουν αντιδημοκρατικά μέτρα για τους Έλληνες πολίτες.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οι δραματικές φιγούρες των Κυβερνώντων με διαγγέλματα από την Τηλεόραση όπου ωσάν χείριστοι ηθοποιοί σε τραγωδία ζητούσαν αυτοσυγκράτηση και συγνώμη για τον θάνατο του άτυχου Αλέξανδρου

Πήγαν να μας πείσουν ότι απειλείται η *Πολιτεία και το κράτος* από τους αναρχοαυτόνομους.

Κύριοι ας μη δουλευόμαστε…..

Η Δημοκρατία ποτέ δεν κινδύνεψε ούτε θα κινδυνέψει από μια χούφτα οργισμένους έφηβους που επηρεάζονται από ψευτοδιανοούμενους δάσκαλους πολιτηκάντηδες.

Σαν καλός καπετάνιος ο Καραμανλής, αφουγκράστηκε τα χειρότερα, που συνέβαιναν και επί εποχής Σόλωνα, και για να μην έρθει ενός νέος Πεισίστρατος και μια νέα σεισάχθεια από ένα τραγουδοποιό Σόλωνα για αυτό σήμερα οραιότατα στήνονται τόσα σκηνικά……

Ποιοι άραγε είναι αυτοί που πρέπει να φοβάται ο Λαός;

Τους κυβερνώντες, τα ΜΜΕ ή μια χούφτα κατευθυνόμενους εφήβους;

Δεν σας φαίνεται περίεργο πως ενώ ο ειδικός φρουρός ζήτησε συγνώμη στο υπόμνημά του κανένα ΜΜΕ δεν το ανάφερε αρχικά;

Έλεος ρε παιδιά για τόσο χαζούς περνάτε τους Έλληνες………

Αλλά δεν φταίνε αυτοί, φταίμε εμείς που τους ορίζουμε και επιτρέπουμε να μας διαφεντεύουνε παραμένοντας αμόρφωτοι και ουραγοί στην σκέψη τους…..

Το χειρότερο που μπορεί να προκύψει για τους σοφότερους είναι να κυβερνιούνται από τους ανόητους….

Ο Νοών νοείτω…..

Είτε το θέλουνε είτε όχι οι εξουσιαστές της Γης, ειρηνικά και τον κατάλληλο καιρό θα επιβληθούν μέσω της ανάγκης, οι νέες φιλολαϊκές εξουσίες και η αναδιανομή του πλούτου.

*ΚΑΙΡΟΝ ΠΡΟΣΜΕΝΕ* . Περίανδρος.

8 Δεκ 2008

Το δίκαιο μέχρι που φθάνει......;

Αισθάνομαι έντονη την ανάγκη να συλλυπηθώ τους γονείς και τους οικείους του για τον πρόωρο χαμό του Αλέξανδρου.

Αγαπητέ Αλέξανδρε από εκεί που βρίσκεσαι και μας βλέπεις , δεν ξέρω αν συναισθάνεσαι χαρά ή λύπη , το δίκαιο ή το άδικο. Αυτό που έχω να σου πω είναι ότι ανεγκέφαλοι αναρχικοί εκμεταλλεύονται το θάνατό σου και καταστρέφουν περιουσίες αθώων συνανθρώπων μας. Λυπάμαι για την κατάντια των κουκουλοφόρων. Αντιεξουσιαστής δεν είσαι καταστρέφοντας, αλλά αποδεικνύοντας με το ήθος σου ότι ανθίστασαι στην διαφθορά και τον εκφυλισμό αξιών όπως η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία.

Όσο για τους πολιτικάντηδες έχω να πω ότι κακή στιγμή διάλεξαν για να διαδηλώσουν κατά της *κυβερνητικής εξουσίας*.
Γιατί; Διότι είναι επικίνδυνο να παρειφρύσουν στην διαμαρτυρία τους οι γνωστοί άγνωστοι με άγνωστες συνέπειες.

Κύριοι όταν κινδυνεύει η Δημοκρατία δεν υπολογίζουμε το πολιτικό κέρδος. Έχουμε χρέος να την στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

Γονείς ενημερώστε τα παιδιά σας ότι η Αναρχία δεν τα ευνοεί στην διεκδίκηση των δικαίων αιτημάτων τους.

*Το άτομο δεν ανήκει στον εαυτό του αλλά στο κοινωνικό σύνολο και ότι ανήκει στο άτομο και αυτό ανήκει στο σύνολο* . (Πλάτωνας) .

Και επειδή *Είναι αδύνατον να δημιουργηθεί καλός πολίτης χωρίς δικαιοσύνη* . (Σωκράτης από την Αθήνα), για αυτό πρέπει με κάθε τρόπο να προστατέψουμε τον Νόμο (όχι την αστυνομία) με το να τηρηθούν οι διαδικασίες της Δημοκρατία πρώτα από εμας ώστε να τιμωρηθούν οι ένοχοι.

Παιδιά των Ελλήνων Αντιεξουσιαστές :
Μην παρασύρεστε από την οργή, δεν αξίζει τον κόπο να καταστρέψετε την νομιμότητα δίδοντας αφορμή στην κρατική εξουσία να γίνει περισσότερο αστυνομοκρατούμενη εις βάρος των υπολοίπων Ελλήνων........

*Ο καλός πολίτης πρέπει να ξέρει και να μπορεί να διοικείται και να διοικεί* . (Αριστοτέλης) .

3 Δεκ 2008

Ο Διογένης πρότεινε στον Σπεύσιπο να αυτοκτονήσει........

Όταν ο Σπεύσιππος από την Αθήνα (339 π.χ.) έπαθε παράλυση των ποδιών του , ο Διογένης τον συμβούλευσε να αυτοκτονήσει .

*Δεν ζούμε με τα πόδια , αλλά με το νου* απάντησε εκείνος .

Σήμερα που είναι ημέρα των ατόμων με αναπηρία, αναρωτιέμαι τι πολιτισμό θα μπορούσαμε να διδάξουμε στα παιδιά μας αν εμείς λ.χ. κλείνουμε τις διαβάσεις ή τα πάρκιν στα άτομα αυτών των ειδικών ομάδων;

Αν εμείς με το παράδειγμά μας δεν σεβόμαστε τους αδυνάτους και τότε αξίζει να λέμε ότι είμαστε απόγονοι των Ελλήνων; του πολιτισμού, του ανθρωπισμού και γενικά της κλασικής παιδείας;

Την πολιτεία την ορίζουν οι πολίτες, αν αυτοί είναι κακοί τότε και η πολιτεία είναι κακή διότι η πολιτεία είναι η κοινωνία των πολιτών (Αριστοτέλης) . Συνεπώς πρέπει να προσπαθήσουμε όχι να ελεήσουμε τους ΑΜΕΑ αλλά να μην τους δημιουργήσουμε πρόβλημα στον καθημερινό τους αγώνα, ξεκινώντας πρώτα με το να τηρούμε τους Νόμους και κανονισμούς που τους αφορούν.

Όπως την μετακίνησή τους στους δρόμους και τα πεζοδρόμια μέχρι και την παραχώρηση προτεραιώτητας στις κρατικές υπηρεσίες και τα πολυκαταστήματα.

Αγαπητοί Συνάνθρωποι: Ο καθένας μας μόνος του και όλοι μαζί ας προσπαθήσουμε να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο προσιτή πόλη στους πολίτες με προβλήματα κινητικότητας τηρώντας ευλαβικά, τους κανονισμούς που τους αφορούν.

Διότι οι ΑΜΕΑ εκτός του δικού τους προβλήματος πρέπει να αντιμετωπίσουν και όλους εμάς τα θηρία της πόλης.......

ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΛΟΓΩ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ