8 Οκτ 2008

Οι κυβερνήσεις θα εγγυηθούν τις καταθέσεις των Τραπεζών


Οι τράπεζες κατά κοινή ομολογία αποτελούν τους επίσημους τοκογλύφους του εκάστοτε κράτους. Βδέλες για τον άμοιρο δανειζόμενο και με τεράστια κερδοφορία.

Όλοι μας γνωρίζουμε περιπτώσεις συνανθρώπων μας που για ευτελή ποσά οι τράπεζες έχουν κατασχέσει τα σπίτια τους και όλοι γνωρίζουμε ότι οι Τράπεζες αγνοούν ή καλύτερα περιφρονούν τις δικαστικές αποφάσεις και τους Νόμους των κρατών. Δηλαδή είναι Κράτος εν Κράτει.

Γιατί όταν αυτές χρεωκοπούν οι Κυβερνήσεις τις στηρίζουν;

Γιατί ο απλός φορολογούμενος πολίτης πρέπει να συνδράμει στην στήριξη τους;


Ας θυμηθούμε λίγο την Αρχαία Ελλάδα και τα τότε διαπλεκόμενα συμφέροντα.

*Η κάθε μορφή εξουσίας θέτει νόμους που είναι σύμφωνοι προς το συμφέρον της, η δημοκρατία δημοκρατικούς, η τυραννία τυραννικούς και οι άλλες το ίδιο . Και αφού έθεσαν αυτούς τους νόμους, διακήρυξαν ότι αυτό είναι δίκαιο για τους κυβερνωμένους , το δικό τους συμφέρον και αυτόν που εξέρχεται από αυτό τον τιμωρούν, γιατί τάχα παρανόμησε και αδίκησε. Αυτό λοιπόν είναι, σοφότατέ μου [Σωκράτη], εκείνο που εγώ εννοώ, όταν λέω ότι σε όλες τις πόλεις δίκαιο είναι το ίδιο, δηλαδή το συμφέρον της καθεστηκυίας αρχής. Και αυτή επικρατεί, ώστε εκείνος που σκέφτεται σωστά, συμπεραίνει ότι δίκαιο είναι παντού το ίδιο πράγμα, το συμφέρον δηλαδή του ισχυροτέρου*. (Πλάτωνας, Πολιτεία 338 e - 339 a4).

Εξού και η ρήση , τα καλά και συμφέροντα....(Πατερικό) και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. (Του Λαού).

Όλες οι εξουσίες (οικονομική, εκτελεστική, τύπου, δικαστική, πολιτική, θρησκευτική κ.α.) συνεργάζονταν και πάντα θα συνεργάζονται μεταξύ τους. Ο λόγος είναι στο ότι, προσπαθούν να τιθασεύσουν την ανθρώπινη κοινωνία από την οποία πηγάζει η δύναμή τους. Φαντάζομαι πως θα ήταν διαμορφωμένη η ανθρώπινη κοινωνία δίχως τις εξουσίες της.

Έχω πει ότι η ανάγκη οδηγεί το ανθρώπινο γένος γενικά. Εδώ η ανάγκη για την τάξη στην ανθρώπινη κοινωνία , τάξη που νοείτε γενικά σε όλο το σύμπαν, κομμάτι του οποίου είμαστε επέβαλε την δημιουργία εξουσιών.

Οτιδήποτε νομοθετείται έχει ως πρώτιστο σκοπό την εξυπηρέτηση των εξουσιών και την διασφάλιση της κυριαρχία τους στην κοινωνία.

Υ.Γ.: Κοιτάτε τη φύση με τις κοινωνίες της πως είναι δομημένες. Λ.χ. την κοινωνία της μέλισσας και την εξουσία της βασίλισσας.....η εξουσία της βασίλισσας υφίσταται στην ανάγκη για την διατήρηση και διαιώνιση της κυψέλης....
 
Διαφορετικά η ισχύς της ανθρώπινης κοινωνίας και γενικά οιανδήποτε κοινωνίας θα είχε χαθεί ως άναρχη ή άτακτη επειδή θα οδηγούνταν στην αναρχία. Τι εννοώ λέγοντας άναρχη ή άτακτη;

Άναρχος αυτός που δεν έχει αρχή. Άναρχος ο Θεός // ο χωρίς άρχοντες.
Αναρχία έλλειψη νόμιμης αρχής, ακυβερνησία // αταξία, σύγχυση .
Άτακτος δεν βρίσκεται ή δεν γίνεται με τάξη. (Λεξικό Τεγόπουλος Φυτράκης) .

Συνεπώς η Διαπλοκή ως φαινόμενο είναι Λογικό σύμπτωμα της διατήρησης των (ετερόζυγων) εξουσιών και με όρο της κλασικής φυσικής θα έλεγα ότι ικανοποιεί την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων.

Η μία εξουσία βοηθά την άλλη στην διατήρηση της.

Το ίδιο συμβαίνει και με τις ομοειδείς (ή ομόζυγες) καλούμενες εξουσίες εις το όνομα της *αλληλεγγύης* των εξουσιών. Ο Δκτής , λόγου χάρη, ενός οργανισμού *εξυπηρετεί* τον Δκτή του άλλου οργανισμού. Ο προϊστάμενος ενός τμήματος τον προϊστάμενο άλλου τμήματος ο Δήμαρχος τον Δήμαρχο και ου το καθεξής.

Να γιατί η οικονομική εξουσία τροφοδοτεί την πολιτική εξουσία με χρήμα, η πολιτική εξουσία θωρακίζει με νόμους την οικονομική (πολυεθνικά ή άλλα οικονομικά συμφέροντα), η δικαστική προστατεύει τους ισχυρούς οικονομικά ή τους πολιτικούς λόγω των κενών στους νόμους της πολιτικής εξουσίας, η εκτελεστική εξουσία εξυπηρετεί την πολιτική εξουσία για οικονομικά συμφέροντα ή για καλυτέρευση συνθηκών εργασίας τους κ.α.

Είναι ένας φαύλος κύκλος εξουσίας που ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί σε όφελος για την δημιουργία της πανανθρώπινης κοινωνίας αυτό δεν συμβαίνει εξαιτίας της έλλειψης αρετής.

Έλλειψη αρετής που οφείλεται στη απώλεια του Μέτρου της Λογικής του ανθρώπου.

Η πανανθρώπινη κοινωνία χρήζει ενάρετων ηγετών σε όλες τις εξουσίες της. (Δείκτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: